woensdag 8 april 2015

woensdag, 8 April

Een paar feitjes over mij, op een rijtje:
- ik hou van lijstjes (hey kijk, dit is er één)
- de kleur geel vind ik maar niks
- ik drink/lust geen koffie
- ik lees best graag, als het niet onder opdracht staat
- op mijn basisschool deden we niet aan het veterstrikdiploma, die heb ik dus ook nooit gehaald, hiervan baal ik nog steeds, maar veters strikken kan ik wel(!)
- ik heb momenteel 3 fietsen (vraag me niet hoe)
- ik zat vroeger op ballet
- als kind ben ik een keer heel hard op mijn neus gevallen, daarom is hij niet perfect, nee grapje, ik heb gewoon een neus-neus, cadeautje van mijn vader (kwam bij het hele pretpakket zeg maar)
- ik word ontzettend blij van plantjes
- ik vind de trekpleister een onprettige drogisterij, en ben van mening dat deze eigenlijk wel mag opdonderen (sorry not sorry)
- mens-erger-je-niet vind ik eigenlijk best wel een leuk spel
- vroeger had ik een parkiet en die heette ''people''
- ik heb ooit een keer een oude man van zijn sokken gereden (letterlijk), ik weet nog steeds niet hoe maar ik was een jaar of 7/8 (gevolg: 3 uur nonstop huilen over mijn wrede daad)
- liever zoute dan zoete drop
- ik maak graag foto's (onder deze lijst van irrelevante informatie over mezelf vind je er 2)
- mijn favoriete boek is 'the perks of being a wallflower'
- kindertuigjes vind ik onnodig en een schande
- ik heb 2 jaar lang in een ijssalon gewerkt
- in groep 8 schreef ik mijn rekenhuiswerk altijd over uit het antwoorden boekje
- ook ik tekende vroeger de zon in het hoekje op mijn papier, met een lach en rode wangetjes
- een film die ik nooit vergeet is 'The Secret Garden'
- ik verafschuw witlof en zuurkool

Nou, groetjes!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten