donderdag 7 mei 2015

Vragenrondje

Wat zijn je zwaktes?
Ik raak snel gehecht aan mensen.

Waar word je vrolijk van?
Heb je even? Ik word van heel veel dingen vrolijk. Mooie lichtval, mensen kijken, groene thee, een goede wijn, plaatjes kopen. De lijst is eindeloos.

Heb je spijt?
Ja, ik heb zeker spijt van dingen.

Hield je ooit van iemand?
Heel veel.

Wanneer huilde je voor het laatst?
Vorige week nog.

Tandenpoetsen en daarna een glas jus d'orange?
Liever niet.

Ooit iets gestolen?
Ja, een geel badeendje, omdat ik die moest hebben (don't shoot the messenger, ik was toen 8 of 9)

Heb je een geluksgetal?
Meerdere zelfs! En nu wil je ze zeker horen, nou, vooruit: 7, 8, 21, 22

Welk nummer kan je vaak genoeg luisteren zonder dat je er moe van wordt?
Chet faker ft. Kilo Kish - Melt

Geen opmerkingen:

Een reactie posten