zaterdag 13 juni 2015

92 waarheden - challenge

Een hele poos terug werd ik getagd om deze challenge te doen. Normaliter doe ik hier nooit aan mee, maar voor de verandering gooide ik het roer om aan gaf ik me volledig toe aan deze challenge Het is de 92-waarheden challenge, of het er 92 zijn, geen idee. Zo niet, dan is dat al een onwaarheid, lekker begin.. Wel ja, zie hier mijn gebazel op een aantal vragen!


Wat was jouw..

Laatste drankje?
Een shotje Metaxa samen met mijn vader

Laatste telefoontje?
Een telefoontje naar mijn werk

Laatste smsje?
''Ahh wat ontzettend lief dat kaartje, dank jullie wel! Dat doet me goed, ik ga ervoor!''

Laatste nummer dat je geluisterd hebt?
SPZRKT & Sango - the motive / used to the melody

Laatste keer dat je hebt gehuild?
Gisteren




Heb je ooit..

Iemand twee keer gedate?
Twee keer op een 'date'? Jawel, dat heb ik wel gedaan

Een relatie gehad met iemand die vreemdging?
Ja

Iemand gekust en daar spijt van gehad?
Nee, nooit

Iemand verlaten?
Ja

Overgegeven van de drank?
Nee, wel van spacecake

Drie van je favoriete kleuren:
Wit, zwart en donkergroen



Vorig jaar (2014), heb je..

Nieuwe vrienden gemaakt?
Ja zeker!

Gelachen tot je moest huilen?
Meerdere keren

Iemand ontmoet die je veranderd heeft?
Ja, meerdere personen, ik ben ze dankbaar

Uitgevonden wie je echte vrienden zijn?
Deels




Algemeen:

Heb je huisdieren?
We hebben een tamme huiskraai, een kauwtje is het eigenlijk

Wat zou je graag eens willen doen op een date?
Naar een leuke kunst-expo/museum of gaan poolen, dat lijkt me beiden echt ontzettend leuk!

Wil je je naam veranderen?
Vroeger altijd wel, want ik vond mijn naam stom, maar ik krijg nu vaak te horen dat mijn naam erg bijzonder en mooi is, en hij onvoorwaardelijk bij me past. Dus ik ben er toch wel erg blij mee.

Wat deed je op je laatste verjaardag?
Ik ging op een date met een jongen en ben naar een fuif geweest in Arnhem

Hoelaat werd je vandaag wakker?
Uurtje of 8

Wat deed je gister rond middernacht?
Ik lag vredig te slapen


Noem iets waar je niet op kan wachten:
Ik kan niet wachten om te verhuizen naar Arnhem, en mijn nieuwe opleiding te beginnen. Ik kijk er ontzettend naar uit!

Is er iets wat je aan je leven zou willen veranderen, zo ja, wat?
Mijn thuissituatie is nogal een wirwar, en ik wou dat ik dingen voor iedereen hier makkelijker zou kunnen maken

Heb je ooit een gesprek gehad met iemand die Tom heet?
Wie niet!

Hoe noemen je vrienden je? Heb je een ''nickname''?
Meestal noemen ze me 'Ais', alsof mijn naam niet al kort genoeg is potverdorie..

Relatiestatus?
Ik vaar al bijna een jaartje rond op de vrijgezellenboot (ik wou dit minder zielig doen klinken, maar nu klink ik meer als een zielige ziel dan ooit de bedoeling was, shit)

Sterrenbeeld?
(white girl voice) ''I'M A VIRGO OH MA GAHD'' Jep, Maagd dus.

Basisschool?
De Annie M.G. Schmidt in Dieren

Middelbare school?
Rhedens Dieren/Rozendaal

Vervolgopleiding?
ArtEZ Hoge school voor de Kunsten, te Arnhem

Wat voor haarkleur heb je?
Ik zou het niet weten, donkerblond, lichtbruin? I'm confused.

Ben je lang of klein?
Ik ben lang, god damn it.

Heb je een ''oogje op iemand''?
Ja, een knipoog naar de postbode

Wat vind je leuk aan jezelf?
Mijn haar, mijn gevoel voor humor, mijn taligheid

Heb je piercings?
Ik heb gaatjes in mijn oren, rebels he?

Tattoos?
Nog niet

Links- of rechtshandig?
Rechts, maakt dat me nu minder bijzonder?

Zijn je ouders nog bij elkaar?
Ja, maar het is een lange afstandsrelatie. En bellen vanuit de Hemel is heel lastig. Toch houden ze oneindig veel van elkaar, daar geloof ik in.



Eerste keren:

Eerste operatie?
Nooit gehad

Eerste piercing?
Ik heb mijn oorbellen laten schieten toen ik 14 was, ja, toen pas. Ik was een bange scheet.

Eerste vrienden?
De knuffels in mijn geboortewiegje :)

Eerste sport?
Zwemlessen van meester Arie, de creeper

Eerste zoen?
Heel stom.

Eerste vakantie?
Ik was nog heel klein, dus ik herinner me er precies niks van. Maar, het was een caravan vakantie naar Lemmer (Nederland), en ik ben weggelopen, zo'n 5x. Volgens mij vond ik het er niks aan.

Eerste paar sneakers?
In groep 8, tenzij all-stars ook sneakers zijn, die rockte ik al toen ik 3 was. Maar all-stars zijn gympen, dus ja, toch groep 8.

Eerste keer?
Op oud&nieuw, wat een fiasco..


Op dit moment:

Eet ik..
Helemaal niks

Drink ik..
Ijskoud water

Maak ik me klaar om..
Door te blijven gaan met niksen

Luister ik..
CTEPEO 57 - Kackwursthouse

Wacht ik..
Op een berichtje en het avondeten


Toekomst:

Wil je kinderen?
Dat weet ik nu echt nog niet, waarschijnlijk wel omdat ik heb gehoord dat rond het eind van je twintiger jaren het moedergevoel behoorlijk begint te knagen

Wil je trouwen?
Het is geen must

Carrière?
Iets waar ik mijn passie in kwijt kan en waar ik dol gelukkig van word, een centje ermee verdienen is natuurlijk een gewenste bonus

Wensen?
Een rijbewijs en een vette pick-up of schattig rammelbakkie

Huisdieren?
Ik ben er nog steeds niet helemaal over uit. Of een Britse korthaar, of een husky, of een mopshond. Ik neem sowieso een moestuin met adoptie-slakken, daklozen, snap je 'm? Ha-ha.


Wat verkies je?

Ogen of lippen?
Oh wat lastig, de clichékeuze dan maar: ogen

Knuffelen of kussen?
Kussen, want in mijn dictionary gaat dat gepaard met een omhelzing, automatisme denk ik

Ouder of jonger?
Ouder

Romantisch of spontaan?
Spontaniteit is key

Gevoelig of luidruchtig?
Dan toch liever gevoelig

Een flirt-around of relatie?
Ik ben een sucker voor temporary dingetjes, dus ik kies voor relatie

Deugniet of braverik?
Ik ben wel te porren voor wat gekkigheid, het leven zonder een deugniet deugt niet (ha, worden we toch even slightly poëtisch)




Heb je ooit..

Een vreemdeling gekust?
Een complete vreemdeling, zonder enige woordwisseling? Nee, maar ik zet het bij deze op mijn to-do

Sterke likeur gedronken?
Jawel, maar ik ben er niet zo weg van. Ik moet het leren drinken, want verstand hebben over sterke drank lijkt me best wel bad-ass. Maar dan wel echt Gall&Gall niveau, die kunnen altijd lekkere verkooppraatjes houden.

Je bril/lenzen verloren?
Opzettelijk ja.

Iemands hart gebroken?
Ik hoop van niet, ik denk eerder andersom. Maar ik ben best sterk hoor (haalt neus op)

Je eigen hart gebroken?
Oh hier was de vraag al. Ja dus.

Onder arrestatie gestaan?
Ja, voor m'n fietslampen. Verdomde smerissen ook,

Gehuild op een begrafenis?
Ja absoluut


Geloof je in..

Jezelf?
Ik geloof in mezelf ja.

Wonderen?
Niet bepaald.

Liefde op het eerste gezicht?
Ja, een volmondige ja.

De Hemel?
Stiekem een beetje, maar ik denk dat ik er meer in hoop dan dat ik er in geloof, of klinkt dat gek?

Kussen op het eerste afspraakje?
Is dat een geloof? Waar kan ik me daar voor inschrijven? Is daar ook een kerk voor? (wenkbrauwwiebel)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten