woensdag 3 juni 2015

Fotografieles












Vandaag zowaar een fotografieles gehad van mijn vriendin Rosanne. Sinds ik nu vakantie heb (ha-ha, wat jij?), heb ik alle tijd om nieuwe dingen op te pakken. Foto's maken heb ik altijd al leuk gevonden, een moment vast leggen. Helaas ben ik nog geen eigenaresse van een eigen camera, maar met een telefoon kom je al heel ver. Deze foto's daarentegen zijn gemaakt met de Nikon van Rosanne,

Er was weer genoeg te zien en te doen in Arnhem. Zo hebben we even rondgeneusd bij het Rozet, en vervolgens zijn we naar de opening van Roofgarden geweest. Zeker een aanrader, heel leuk aangekleed en de sfeer is ook goed. Een goede tijdbesteding voor de vakantie!



2 opmerkingen:

  1. Mooie foto's! Je hebt, in alles wat ik tot nu toe heb gezien, altijd een hele toffe sfeer in je foto's zitten. Iets nonchalants, maar toch ook weer ernstigs. Ik houd ervan!

    BeantwoordenVerwijderen